Rijschool nabij Den Bosch

kees de vaan opleidingen

Wilt u uw rijbewijs gaan halen en bent u op zoek naar een rijschool nabij Den Bosch? Kees de Vaan is al meer dan vijftig jaar een begrip als het om rijscholen gaat. Kees de Vaan bestaat al sinds 1964 en sinds toen zijn er al meer dan 50.000 mensen geslaagd voor hun rijbewijs. In de omstreken van Den Bosch liggen nog veel dorpen waar mensen ook hun rijbewijs willen halen en aangezien onze rijschool nabij Den Bosch, de rijschool is gevestigd in Wijk en Aalburg, gelegen is, is dit een goede locatie voor de vele omringende plaatsen.

Rijschool nabij Den Bosch

Verschillende rijbewijzen halen

U kunt niet alleen uw autorijbewijs hier halen, maar Kees de Vaan is een echte allround rijschool. Zo kunt u uw motor-, scooter-, aanhanger- of vrachtwagenrijbewijs halen. Verder kunt u ook diverse certificaten voor een heftruck, reachtruck of hoogwerker hier halen. Voor het volledige aanbod kunt u het beste kijken in het gehele aanbod van opleidingen.

Vaarbewijs halen bij Kees de Vaan

U kunt zelfs uw vaarbewijs halen bij Kees de Vaan. Zoals gezegd zijn wij een allround verkeersschool en zullen wij u ook veilig over het water laten gaan. Het is niet voor elke boot verplicht om een vaarbewijs te hebben, maar als de boot groter is dan 15 meter en harder kan dan 20 kilometer per uur zult u wel een vaarbewijs moeten hebben.

Wacht dus niet langer en neem direct contact met ons op en ga beginnen met het halen van uw rij-, motor-, scooter- of vaarbewijs. Wij zullen ervoor zorgen dat u zelfstandig en veilig de weg op kunt waardoor u veel meer vrijheid krijgt door gebruik te kunnen maken van een auto.

Rijbewijs